encàrrec: rosa i merino

Fa uns mesos, quan la Laia estava embarassada em va dir que volia fer-me un encàrrec per a la nena que tindria. Havia sentit que la llana merino és molt suau i delicada i em va demanar un gorro rosa amb aquesta llana.

Vaig estar buscant idees i patrons i quan el vaig veure ho vaig tenir clar! Un gorro-turbant per a bebés, maquíssim!   I va ser una delícia teixir-lo amb merino, que no l’havia comprat mai i llisca entre els dits que dóna gust. És súper agradable al tacte!
Apart, perquè tingui companyia merino-uruki durant força temps, li vaig fer aquesta mini-manteta amb un conillet perquè pugui jugar-hi i fer-li companyia a l’hora de dormir.


  

La setmana passada va néixer la Mar i ja va sortir de la clínica ben maca amb el gorret. Benvinguda!!
El patró del turbant el podeu trobar fent clic aquí.

Anuncis