uruki regals

M’agrada molt fer regals, veure la cara de la gent quan ho dono, però perquè negar-ho, també m’agrada molt que me’n facin! :)

Quan va començar la meva afició per les llanes, poc abans del meu aniversari de fa un any i mig, diferents amics ho van tenir clar, i per això van coincidir en regalar-me cabdells i aquests cistells.

La Neus em va sorprendre un dia amb aquest estoig que va fer i em va encantar i del qual ara no me’n puc desprendre en absolut!

Aquesta tardor l’Olga que fa coses molt boniques, tant com a La noia del pastís i com a La noia dels fils, també fa regals bonics i un dia que va assistir a un Tuppercraft va veure aquest anell i al veure’l, em va dir, no va poder evitar comprar-me’l, i jo contenta que no se n’estigués! :)

I una de les darreres adquisicions ha estat aquesta funda per als ganxets. L’ha fet la meva germana Sílvia, que recentment ha obert la seva web, Florestil.net. Hi podreu veure ninots molt divertits, bosses, davantals,… tots plens de colors  i ben animats! La funda, juntament amb l’estoig de la Neus, van amunt i avall on jo vagi, darrerament ;)

I per acabar, un auto-regal, uns testos de llana per a plantes crasses.

Com m’agrada aquesta entrada! Doncs ja ho sabeu, si voleu fer-me més regalets, benvinguts seran i poc a poc els aniré ensenyant!
Gràcies a tots!

Anuncis